Eurol lanceert een nieuwe website met een E-Commerce omgeving, een Product Informatie Management systeem en een vernieuwde Brand Portal. Dit integrale platform is een grote stap in het bieden van vergaande digitale ondersteuning.
Dennis Marsman, Marketing Manager bij Eurol licht toe: “De beweging naar een geïntegreerd platform is een logische stap, aangezien steeds meer klanten een uitgebreid scala aan producten afnemen, inclusief ons Eurol Specialty assortiment. We bieden een digitale ‘one-stop-shop’ aan, compleet met ondersteunende tools zoals productadviseurs, praktijkcases en informatieve artikelen. Deze hulpmiddelen stellen gebruikers in staat om snel en gemakkelijk de beste productkeuze te maken. Daarnaast maakt onze geïntegreerde E-Commerce omgeving het voor gebruikers eenvoudiger om online te bestellen via hun eigen omgeving. We hebben aandachtig geluisterd naar de wensen van onze klanten en diverse handige features toegevoegd die gebruikers zullen waarderen.”
Centrale databank
Een andere nieuwe toevoeging is het Product Informatie Management (PIM) systeem, dat fungeert als een centrale databank met zowel commerciële als technische productinformatie. Dennis Marsman voegt hieraan toe: “Klanten kunnen bijvoorbeeld onze digitale catalogus of webshop koppelen aan dit PIM-systeem, en hebben zo altijd en overal toegang tot up-to-date productinformatie. Dit zorgt voor wereldwijde efficiëntie, betrouwbaarheid, consistentie, snelheid en meer zakelijke mogelijkheden voor onze klanten. Kortom, ons nieuwe digitale platform is een belangrijke steunpilaar voor verdere groei en een hoger rendement.”
www.eurol.com